طوفان

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۱۴ ب.ظ

طرح هدیه به شهدا







 1-برای هدیه دادن هیچ محدودیتی وجود ندارد
2-هدیه دهندگان به صورت نظر ازاد هدایای خود را ارسال کنند تا با تایید نظرات انها نامشان نمایش داده شود
3-تبادل لینک با وبلاگ هایی که موازین اخلاقی و اسلامی را رعایت می کنند خواهد شد
با تشکر



**********************************************************

طوفان

  • .. طوفان

نظرات  (۱۰)

  • داستان و حکایت
  • سلام دوست عزیز
    از لطف شما متشکرم
    تبادل لینک و یا لوگو زمانی به درد میخوره که در دیدرس کابران باشه. به نظرم بهتره لینک دوستان و لوگوی آنها را در صفحه اول وبلاگتون درج کنید.

    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    از نظر شما متچکرم
    فعلا این امکان از سوی سرور به من داده نشده
    انشاءالله در صورت انتقال صفحه این کار رو میکنم
  • سلام مهندس از نوع شکیب
  • ممنونم که لینکم نمودی اما دیده نمیشم،مهندس عزیزم،هنوز متوجه نشدی چی گفتم .خوب دقت کن در پاراگراف اول طرح هدیه به شهدا کلمه داشته اضافه است سریعا حذف کن والا توی این دنیا جلویت را میگیرم


    پاسخ:
    دیگه این اخر ضابع شدنه
    حذفش کردم کلا
    بخدا اصن حواسم بهش نبوده
    ولی خداییش اینو تو مدرسه بازگو نکنید
    من همینجا تسلیمم!!!!!!!!!!!!
    سلام
    لینک شدید
    لطفا هرچه سریعتر ادامه طرح رو اجرا کنید
    منتظرم
    ممنون
    پاسخ:
    انشاءالله
    شما هم لینک خواهی شد
    آفرین مهندس، حالا شدی بچه حرف گوش کنی که من میخوام
    پاسخ:
    ای...
    اصن ذوق مرگم کردین با این جملتون!
    سلام
    چیشد؟
    منتظرما!!!!!!!
    پاسخ:
    سلام...
    شرمنده...این هفته نشد...چون پیگیر کارای اداره برای حمایت از این طرح بودیم انشاءالله هفته اینده
    پاسخ:
    جناب سید حسین
    تغییر ادرس به علت قرار گرفتن این ادرس در سایت اموزش و پرورش شهرستانه در ضمن چون این یک طرح مذهبیه با پست های قبلی وبلاگ قبلی مغایرت داشت...به همین دلیل پایگاه جدید زدیم!
    پاسخ:
    جناب سید حسن
    عصبانی چیه؟کی عصبانب شده؟
    کجای لحن من عصبانی بود....
    اگه بد متوجه شدین بنده عذر خواهی میکنم.
    سلام مرسی بهم سر زدی
    دوس داشتی بازم بیا
    سلام مرسی بهم سر زدی
    دوس داشتی بازم بیا
    سلام..
    خداقوت..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی